دهنتوببند،فقط گوش کن.....

دهنتوببند،فقط گوش کن.....

(دنیاتوی آسمونش خلاصه میشه،وآسمون توی بارون.........)

عشق.......

عاشق...........یاعشق واقعی

 

 

دختری به کوروش کبیر گفت:من عاشقت هستم....

 کوروش گفت:لیاقت شما برادرم است که از من

 زیباتر است و پشت سره شما ایستاده،دخترک

برگشت و دید کسی‌ نیست. کوروش گفت:اگر عاشق

 بودی پشت سرت را نگاه نمی‌کردی

حالاکدومتون جرئت داره عشقشویه همچین امتحانی بکنه؟

هیچ کدومتون چون همگی میدونیداون...........

 



نظرات شما عزیزان:

امیرمحمد
ساعت18:08---26 بهمن 1391
سلام من که این همه تنهایی روباورندارم اهل نصیحتم نیستم مال این حرفاهم نیستم!اما خواستم بگم اگه خواستی یه کم حالت جابیاد یه احترام این نظرهم که شده یه سربه وبلاگ مابزن. نظرم دادی که عالی دیگه.
پاسخ:من خیلی تنهانیستم،منظورم اینه که مگه تنهایی هم اندازه داره............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: باران ׀ تاریخ: پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام،من نه یه عاشقم نه یه معشوق فقط تنهام؛نمی خوامم کسی تنهایی هاموپرکنه...این جاروهم واسه دل تنهای خودم زدم...نه واسه دلهای تنها...واسه خنده اومده باشی اینجا،طوری باغم دنیامی خندونمت که هیچ دستمالی جواب گریه هاتونده...حالاخوددانی


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , saketbash.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM